검증된 이용 후기
2/10 - 별로예요
2026년 5월 30일
Burada konaklamayı düşünen değerli arkadaşlar inanın sokakta kalsanız buradan daha temiz ve daha rahattır. Odayı konakta tutmamıza rağmen bize sanki ödeme ve rezervasyon yapmamışız gibi ismimizin kendilerinde olmadığını söyleyip kendilerine ait başka bir otele götürdüler. Götürdükleri yere otel demeye bin şahit lazım. Pansiyon demek bile fazla kalır. Asla ve asla bu otele güvenmeyin ve tercih etmeyin derim.
Şeyma
Şeyma 님, 1박 여행

















