검증된 이용 후기8/10 - 매우 좋아요2026년 6월 2일Google 번역 보기ailecek 5 gece kaldık. odalar çok temizdi. kahvaltı fena değildi. tekrar trabzona gitsem yine tercih sebebim olur fiatina göre gayet iyiydi.MuratMurat 님, 5박 여행